Dyson DC35 Multi Floor blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC35 Multi Floor blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Wouter 22-01-2018

Goed voor korte duur, daarna ellende.

We zijn aan het begin vol lof geweest over deze stofzuiger. Erg makkelijk in de keuken met jonge kinderen. Als hij het zou blijven doen kreeg hij een 10. Maar... nu zo'n 2,5 jaar later gaat de motor steeds haperen. Hij doet het dan 5 seconden en kunt daarna enkele seconden wachten voordat je weer kunt zuigen. Dan gaat het gemak wel flink achteruit. Conclusie: goed apparaat, maar wel voor te korte duur. Zeker gezien de prijs.

Aaltje 02-01-2018

handig apparaat, levensduur stel teleur

Deze Dyson was erg handig, tot na 2 jaar, net buiten de garantieperiode, als eerste de accu/oplader stuk ging. Nieuwe oplader aangeschaft, helaas ging toen na twee weken ook nog eens de borstel stuk, terwijl we deze normaal gebruikten. Nieuwe borstel ook nog eens rond de 45 euro. Voor een apparaat van deze prijsklasse hadden we wel een langere levensduur verwacht.

mselderhuis 20-01-2015

Nu 2.5 jaar in gebruik. Het enige voordeel van deze stofzuiger is dat je hem makkelijk pakt en zonder problemen het hele huis doorloopt. Nadelen zijn:

-Weinig zuigkracht
-Maar 15 minuten, daarna is de accu leeg
-Er blijft altijd vele vuil en haar in de stofzuigermond en ook in de opvangbak achter die heel moeilijk te verwijderen is.
-Stofzuiger begint steeds vaker zomaar uit te vallen, helaas net buiten de garantie.

Ik zou deze stofzuiger dus niet aanraden.

Jokeh. 11-07-2014

Nu twee jaar + in bezit en ik had hem veel eerder moeten kopen. Geweldig apparaat deze mini stofzuiger met de power van een grote. Mijn man haalt de stofopvang en de borstelkop regelmatig uit elkaar om helemaal schoon te maken, dan is hij weer als nieuw. Ik kan dit apparaat bij iedereen aanraden. Als hij morgen kapot gaat koop ik direkt een nieuwe. Weg met die grote apparaten die je het hele huis achter je aan moet slepen, die tegen je meubels, deurplinten en spullen aanbotst en beschadigd. Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk geweest. Voorheen had ik een hekel aan dit klusje maar nu stofzuig ik iedere dag fluitend. Kortom een tevreden klant. Duurzaamheid een 8 omdat ik niet weet hoeveel jaren hij nog meegaat.

arjean 17-06-2014

Problemen ontstonden na 3/4 jaar; de stofzuiger viel tijdens het stofzuigen steeds vaker uit. Volgens de service-dienst bij Dyson waarschijnlijk een breuk in de contacten.
Vervanging van de stofzuigerkop -> 110 euro....

Kwaliteit van deze dure stofzuiger valt erg tegen. Je mag er toch vanuit gaan dat een stofzuiger langer dan 1 jaar meegaat?

Officiele reactie van Dyson 27-06-2014

Beste Arjean,
Er zit 2 jaar garantie op uw toestel. We raden u aan nogmaals contact op te nemen met onze helpdesk via helpdesk.benelux@dyson.com of 020 521 9890.

pezo 03-06-2014

Deze dure stofzuiger voldoet echt voor geen meter. De zuigmond met motor is wel het meest flut stuk techniek dat ik ooit gezien heb, regelmatig loopt het spul vast en breekt af als je er te hard naar kijkt. Dit is echt geen stofzuiger te noemen eerder een overmaatse kruimeldief.
De prijs is veel te hoog, zelfs al zou hij aan de aangegeven prestaties voldoen. Een totale afrader, niet kopen er zijn betere producten voor veel minder geld!

Officiele reactie van Dyson 04-06-2014

Beste pezo,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over DC35. Zoals u weet zit er 2 jaar garantie op deze stofzuiger en wij raden u dan ook aan om contact op te nemen met onze helpdesk, zodat zij u kunnen helpen het probleem op te lossen. U kunt dat doen via 020 521 9890, of helpdesk.benelux@dyson.com.

postpostgirl 30-03-2014

This was my best household purchase of 2013. It is incredibly handy, getting into all sorts of difficult-to-reach places. I used to feel that I had to clean the whole house to justify getting out the heavy, full-size vacumn cleaner. Now, because the DC35 is so easy to use, I reach for it several times a day just to do little jobs here and there. I have even used it to clean crumbs off the counter!

reflector 10-11-2013

Ik was altijd heel blij en tevreden met mijn dyson dc 35 maar na 2 jaar en 3 maanden gaat hij het helaas begeven.
Hij slaat zomaar onder het zuigen af, borstel is kapot waardoor de vloer beschadigd raakt.
En je zal altijd zien dat dit net buiten de garantietijd gebeurt.
Jammer van zo'n mooi maar vooral ook heel duur apparaat....

Boer06 02-07-2013

Ik was heel tevreden over de dyson dc35 tot dat ik erachter kwam dat de stofzuigermond krassen achterlaat op onze pvc vloer. Dyson gebeld, herkennen het probleem en geven aan dat. Deze stofzuiger een kruimeldief is en niet geschikt is voor harde vloeren. Terwijl dit toch echt op een site staan. Voor ons dus geen dyson meer!

Officiele reactie van Dyson 03-07-2013

Wat vervelend om te horen dat er krassen op uw vloer zijn gekomen. Blijkbaar is er enige miscommunicatie ontstaan in uw gesprek met onze klantenservice. Maar de DC35 Multifloor is wel degelijk geschikt voor harde vloeren. De machine kan op alle soorten vloeren worden gebruikt. Wel kan het soms (zoals bij alle stofzuigers) voorkomen dat er steentjes oid onder de vloerzuigmond blijven hangen, die krassen veroorzaken. Dat is erg vervelend, daarom raden we mensen altijd aan om af en toe even de vloerzuigmond te controleren.

libertus 18-05-2013

Deze stofzuiger is echt een aanrader! geen gedoe meer met snoertjes of gesleep met een doodgewicht aan een slangetje wat overal achter blijft hangen!..."Klik" uit de oplader en zuigen maar.,stofzuigen is eindelijk leuk geworden!Heb bij duurzaamheid een 10 ingevuld maar dat komt om dat ik hem slechts pas een maand heb.

UltraSub 21-03-2013

Net geen jaar in bezit. Hoewel een fantastisch apparaat in gebruik, na deze periode compleet versleten, en zo intensief is hij niet gebruikt. De voet is aan het brokkelen, en de wieltjes zijn versleten. Daardoor zuigt de voet zich vast aan de grond, en is hij onbruikbaar in verband met krassen.
Daarnaast is het accumechanisme slecht. De accu heeft teveel speling, waardoor bij aanraken van de accu, wat regelmatig gebeurt met zuigen, de zuiger gewoon uitvalt.

Garantie geprobeerd te claimen bij Dyson, wilden meteen een nieuwe voet en motor opsturen, maar ik kon de aankoopbon helaas niet meer vinden. Waarop prompt geen enkele vorm van medewerking meer werd verleend. Een serienummer nemen ze niet aan, wordt geen garantie op verleend.

Gezien het feit dat onze grotere Dyson ook al van zo'n dusdanige slechte bouwkwaliteit was dat hij na nog geen twee jaar al zeer sterk verminderde zuigkracht had, was dit onze laatste Dyson. Gebruiksgemak zeer goed, bouwkwaliteit dramatisch. Niet normaal voor een stofzuiger in deze prijsklasse. Neem daarbij de slechte garantie mee, en je zult begrijpen dat dit de laatste Dyson was voor ons.

Officiele reactie van Dyson 25-03-2013

Beste Ultrasub,
Wat vervelend dat u uw bon niet meer kunt vinden. Helaas kunnen wij zonder aankoopbewijs, niet zien of u nog recht op garantie heeft. Maar een oplossing zou kunnen zijn, dat u contact opneemt met de winkel waar u de machine destijds gekocht heeft. Zij kunnen de aankoopbon eenvoudig opnieuw voor u uitdraaien. Zo kunt u alsnog aanspraak maken op uw 2 jaar garantie. Wij helpen u graag verder, mocht u nog meer vragen hebben.

UltraSub 30-04-2013

Bedankt voor uw antwoord.
Helaas kan of wil de winkel (Mediamarkt) de bon niet meer opleveren. Desalniettemin, mijn verhaal blijf ik achter staan. Erg raar dat u voor een product wat gewoon ruim in garantie is (immers eerste datum leverbaar nog geen 2 jaar geleden) toch er op staat een bon te zien.

Zoals gezegd, nooit meer een Dyson. Al zou hij gerepareerd worden, dan nog is de bouwkwaliteit dramatisch slecht in relatie tot de prijs. Rondvraag bevestigde onze ervaringen. Overal sneuvelen ze veel te vroeg.

Jammer, want als het apparaat werkt is het een erg fijn apparaat.

schoonmaakster79 29-01-2013

dit is mijn beste aankoop ooit, ik zou niet meer zonder kunnen. Had al een grote stofzuiger van Dyson, maar heb niet altijd zin om dat ding helemaal tevoorschijn te halen. Dus in de keuken gebruik ik bijvoorbeeld altijd snel even de DC35. Ik heb 'm nu ruim een jaar en ben er superblij mee. 15 minuten accu is ook ruim voldoende, ik ben nooit langer dan een paar minuten bezig. anders pak ik de gewone stofzuiger wel.

Anke van Dijk 02-05-2012

Een prima en handzaam apparaat. Goede zuigkracht. Vooral de roterende borstel levert goed werk. Tijd om mee te kunnen werken lijkt erg kort maar blijkt in de praktijk ruim voldoende om bijvoorbeeld een hele etage goed mee te kunnen zuigen.
Het legen van het stofreservoir is ook gemakkelijk.
Heb hem nu een paar weken in bezit en tot nu toe naar alle tevredenheid.

Percia 24-04-2012

Ideale, mooie (steel)stofzuiger -inclusief een kruimelzuiger- als je deze met name voor de trap, in de auto en in de bovenverdiepingen wil gebruiken. Je kunt ook de kruimelzuiger loshalen en apart gebruiken.
Ik heb hem ook in de woonkamer gebruikt en hij doet zijn werk super goed! Weegt niet veel en heeft een heel belangrijk eigenschap: geen zuigkrachtverlies.

reflector 15-02-2012

Geweldig apparaat, na vele kruimelzuigers geprobeerd heb ik eindelijk een goed apparaat gevonden.
Ik gebruik hem iedere dag i.v.m hondenharen op een laminaatvloer.
Ik ben er blij mee!!

Officiele reactie van Dyson 11-11-2013

Geachte heer/mevrouw,
Wat vervelend dat uw DC35 kapot is. Onze machines zijn gebouwd van stevige materialen en zijn uitgebreid getest om lang mee te kunnen gaan. Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Wellicht dat een eenvoudige reparatie uitkomst kan bieden. U kunt contact met ons opnemen op nummer 020 5219890 of via benelux.helpdesk@dyson.com.
Marene

reflector 18-11-2013

Nou, contact gehad met Dyson, blijkt de accu kapot te zijn maar Dyson die wil GEEN coulance op de accu en/of vloerborstel toepassen. Hoppa effe €152,41 kwijt, tel dit op bij de €249,- die het apparaat koste en je krijgt toch wel een duur stofzuigertje.
Triest, valt me zwaar tegen van Dyson....

Moeke die niet van stofzuigen houdt 17-11-2011

Waanzinnig apparaat! Als je niet van stofzuigen/huishouden houdt, maar je wilt je huis wel wat netjes hebben, dan is dit ding fantastisch. Wij hebben 3 kinderen en daardoor altijd troep, kruimels, zand, etc. Ik had altijd een schoonmaakster, omdat ik de discipline niet heb om wekelijks te stofzuigen en dweilen. Maar de schoonmaakster is nu weg. Ik kan steeds niet wachten om even de dyson erbij te pakken en snel de rotzooi op te zuigen. Het huis is nu echt continu schoon. De bovenverdieping heb ik in 10 minuten gezogen, inclusief apparaat pakken, legen en opruimen. Ik snap niet dat niet meer mensen zo'n ding in huis hebben. Ik ben echt laaiend enthousiast.

Pielaet 11-09-2011

Werkt supergoed,erg handig om even je kruimels van de vloer te halen en pluisjes van je trap te halen.
De zuigkracht is super.

user36 31-07-2012

is hij nog steeds goed, 1 jaar later ?

Aaike roosen 15-07-2013

Daar ben ik ook benieuwd naar: hoe is het nu 2 jaar later?
En werkt het makkelijk of snel om de steel er tussenuit te halen en snel te switchen tussen handstofzuiger en steel? (Bijv eerst de tafel zuigen en de kinderstoel en daarna ook meteen de vloerkruimels)